Sposobnost strukturiranja prostora je potrebna, da se učenci pripravijo na številne vidike učenja: pisanje, branje, geometrija in kasneje geografija.
Z uporabo jezika se pridobivanje prostorskih pojmov strukturira tako, da se postavi v obseg postopka nenehnega prisvajanja, ki učencem omogoča postopno nadaljevanje od tistega, kar je doživeto, do tega, kar je zaznano in končno do tistega, kar je predstavljeno.
Na ta način si otrok s praktičnim in besednim znanjem prilasti pojem prostora. Zato delavnica Topoprimo ponuja komunikacijske dejavnosti, s pomočjo katerih bodo učenci lahko odkrili in uporabili besede, ki označujejo položaje predmetov med seboj. Ponuja vrsto progresivnih dejavnosti, ki učencem omogočajo opazovanje, prepoznavanje, pomnjenje, posploševanje in pridobivanje osnovnih pojmov kot so: v, na, pod, pred …
Otrok pridobi:
- Razumevanje navodil, ki so personalizirana in ustrezajo situaciji.
- Razumevanje osnovnih navodil, ki ustrezajo situaciji, ki so dana majhni skupini.
- Upoštevanje navodil.
- Poznavanje pozicijskih kazalnikov in nians.
- Spoštovati zahtevano stališče.
- Jasno navesti zasedeno mesto.
- Dajati navodila, v katerih navedete položaj nekomu drugemu.
- Si zapomniti in razvijati besedišče (besede, ki se nanašajo na opisovanje predmetov, posameznikov, živali in prostorskih pojmov).
OPOZORILO:
Izdelek ni primeren za otroke mlajše od 3 let zaradi majhnih delcev, ki jih lahko otrok požre ali vdahne.
Proizvajalec: Nathan, Francija
Poreklo: Kitajska